👈 فروشگاه فایل 👉

مبانی نظری رفتار مصرف کننده و مدل های آن

ارتباط با ما

... دانلود ...

مبانی نظری رفتار مصرف کننده و مدل های آن

مبانی نظریرفتار مصرف کننده و مدل های آن (فصل دوم تحقیق)

مشخصات فایل

تعداد صفحات

16

حجم

0/67 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

مبانی نظری رفتار مصرف کننده و مدل های آن (فصل دوم تحقیق)

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

رفتار مصرف کننده

 رفتار مصرف کننده موضوعی جدید در حوزه بازاریابی است .به طوری که اولین کتاب های منتشر شده در این زمینه به قبل از سال1968 نمی رسد . اغلب دانشگاه ها تا قبل از سال 1970 تلاشی در این زمینه انجام ندادند ، اما این موضوع در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته، به گونه ای که گروه ویژه ای از محققان درباره رفتار مصرف کننده در سال 1970 تشکیل شد و در سال 1990 این گروه 1500عضو از 30 کشور جهان داشت .

این نگرش عبارت است از ساماندهی بلندمدت فرآیندهای انگیزشی، احساسی، ادراکی، و شناختی با توجه به برخی جنبه های محیطی که فرد در آن قرار گرفته است. بر همین اساس، نگرش یک فرد بیانگر شیوه تفکر، احساس و واکنش هایی است که نسبت به محیط اطراف خود(مثلاً نسبت به خودروی مورد علاقه اش) دارد.

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت اصول روانشناسی آلفرد آدلر پیشینه پژوهش کیفیت آموزشی و پرورشی و فعایت های فوق برنامه ماهیت اوراق قرضه پاورپوینت استراتژی مالی مناسب برای مدیریت ریسك كل هنگام بروز ركود مالی تازه‌ترین تحلیل صندوق بین‌المللی پول از ایران